laupäev, 30. august 2014

Oh kooliaeg, oh kooliaeg....(Back to school)



Heipa! Täna teen kooliteemalise postituse, paljudele tuntud kui "Back to school" postitusena. No lõpuks ometi sai enamvähem ka minu koolisahtli vara  "uue kuue". Augusti alguses ei soovinud ma üldse mõelda nende ostmise peale, sest tahtsin veel suve nautida ja mitte koolile mõelda, kuid mu plaan nurjus, sest kooliasju hakati kauplustes juba juuli lõpus välja panema ja need asjad viisid kohe mu mõtted sellele, et varsti on suvi läbi ja peab jälle koolipinki nühkima. Nii ma siis ei ostnudki esimesed kaks nädalat ühtegi kooliga seonduvat asja. Lõpuks  peale taasiseseivumispäeva läksin esimest korda põhkjalikku ostu tegema. Esmalt sai Maximast endale soetatud 4 imearmsat vihikut, kustukummi, korrektori ning paar pastakat. Ülejäänud soetasin endale alles selle nädala keskel. Ma ei tea miks, aga need neli vihikut(pildi peal esimeses reas) läksid mulle väga korda, kohe neid vihikuid nähes teadsin ma, et need on nüüd minu omad. Vaimusilmas juba nägin, kuidas ma nendesse kirjutama hakkkan. 28 augustil käisime Margarethiga koolis õpikute järel. Õpikuid ja töövihikuid oli kokku 15, mitte just eriti palju, sest mõned on teise poolaasta omad. Mul on ausalt öeldes kahju, et suvi ära lõppeb, alles ju algas, no muidugi lõppeb suvi alles ametlikult septembris, aga minu jaoks lõpeb suvi siis, kui algab kool. Mõelda vaid, et ongi kuumad rannailmad, väljasõidud ning puhkused selleks korraks kahjuks läbi, aga mis seal ikka, vähemalt saab jälle klassikaaslaste ja sõpradega kokku, keda pole kolm kuud näinud :) 











Siinkohal tahaksin teilt blogi lugejad küsida-
Milliseid tundeid teis tekitab algav kooliaasta?











Kohtumiseni järgmises postituses!

M&R







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar