pühapäev, 31. august 2014

August Favourite' s

Tere! Kätte ongi jõudnud augustikuu viimane õhtu. Homme on juba september ja algab kool. Täna on väga eriline päev, sest üllataval kombel tõime teieni kaks vahvat postitust. Aga nagu öeldud-topelt ei kärise, nii siis loodan, et teile meeldivad need kaks postitust, mis on teieni jõudnud. Otsustasin augustikuu viimasel õhtul teha postituse oma selle kuu lemmikutest toodetest. Nende hulgas leidub ka teile juba tuttavaid tooteid, mida oleme varasemalt tutvustanud kui ka uuemaid tooteid.





1. Manhattani Compact Powder
Teate, ma ise ka üllatusin, kui ma selle oma augustikuu lemmikuks tooteks tembeldasin, sest ühes eelnevas postituses mul väga selle toote jaoks kiidusõnu ei jätkunud. Mida rohkem ma seda kasutasin, seda rohkem hakkas see mulle meeldima ja tundsin, kuidas see mu nahale ka sobib. Ei jää enam tükki ja ühtlustab ilusasti tervet nägu. Ka punased punnikesed katab ilusasti ära. Hästi kaua püsib see puuder ka näol. Ühesõnaga olen siiani rahul ning võtan eelmises tootearvustuse postituses selle toote
kohta oma halvad sõnad tagasi.


Hinne 8/10














2. Rimmel Match jumestuskreem

Selle jumestuskreemiga olen olnud juba algusest peale väga rahul. Minu arust ei jäta see nahale sellist maski ja on just minu näonahaga sobiv toon. Ei jäta nägu läikima ja ühtlustab terve näo. Vaieldamatu lemmik!

Hinne 10/10





3. Nivea näopuhastus geel


See geel on ka üks parimaid. Puhastab nägu pōhjalikult ja avab kōik poorid, niiet pärast pesu on näonahk sile ja pehme. Väga värske tunne jääb pärast pesu. Iga päev ma seda ei kasuta, umbes 3-4 korda nädalas. Ei ole ōnneks tugeva ja eemaletōukava lōhnaga, aga igatahes see on toode, mida ma tōesti soovitan!


Hinne 9/10





4. Colo Rama küünelakk

Olen ka selle lakiga ülimalt rahul. Mulle väga meeldib selle laki mahe toon ning see püsib üpriski kaua peal. Ei kooru ja näeb küünel väga kena välja. Üks asi mulle selle toote juures eriti ei meeldi, on see, et harjas on liiga pehme  ning need vajuvad küünel laiali. Ma ei tea kuidas teistega lood on, aga vähemalt minul on nii. Rohkem negatiivseid pooli sellel tootel ei ole. Väga lai värvivalik on Colo Rama neoonlakkidel.



Hinne 8/10




5. Invisibobbel



Ma olen väga palju erinevates blogides lugenud tagasisidet nende vōrukeste kohta, et kuidas nad ikka kisuvad juukseid peast välja, venivad kiiresti välja jne. Olen sellega nōus, et natukene tirivad vōrud juukseid, kuid minu puhul mitte eriti palju. Ma ei tea kuidas teistega lood on, aga mul ei veni nad üldse kiiresti välja. Ja isegi kui venivad, siis nad tōmbuvad soojas keeduvees kokku tagasi :) Kasutan neid juba päris pikkaaega. Ausalt öeldes polegi ma huvi tundnud teiste juuksekummide vastu, sest mulle väga meeldivad need. 



Hinne 9/10





6. Garnier Ultra Doux  palsam

Ja ongi selle postituse viimane toode, millega olen samuti väga rahul. Esiteks on lōhn suurepärane, lihtsalt jumaldan selle palsami lōhna. Teiseks see sisaldab avakaado ōli ekstrakti, mis jätab minu juuksed väga siidiselt pehmeks ning säravaks. Juuksed püsivad mitu päeva väga kaunid ja kohevad. Lisaks tugevndab see juuksejuuri. Olen varem proovinud erinevaid Gliss Kuri palsameid, aga need pole eriti mulle sobinud, kuid nüüd avastasin selle. Palsam on mōeldud pigem kuivemapoolsetele juustele. 


Hinne 10/10








Ilusat algavat kooliaastat

















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar