kolmapäev, 20. august 2014

Näo- ja kehahooldus

Tere! Tänase postituse mõte on anda lugejatele ülevaade, milliseid näo- ja kehahooldus tooteid mina kasutan. Lisaks tuleb selles postituses ka juttu Manhattan clearface puudrist, mis ei kuulu küll näohooldus toote alla, vaid kosmeetika rubriiki. Loodan, et see postitus annab hea ülevaate nendest toodetest.







Nivea pure effect
See on minu jaoks üks parimaid näopesugeele, mida olen proovinud. Geel avab kõik poorid ( ei ummista neid), puhastab nägu ning eemaldab ka meigi. Geel puhastab näolt ka liigse rasu. Ja mis kõige tähtsam! See ei kuivata nahka. Aitab vältida ka uute ebapuhtuste tekkimist. Kui ma esimest korda seda enda näolapile määrisin, oli tunda nahal kipitust ja õhetust. Pesin koheselt geeli maha. Näonahk oli pärast üllatavalt pehma ja siidine. Järgmistel päevadel ei tundnud ma mingit kipitust, kui selle peale kandsin. Väga mõnus toode! Minu arust on sellel tootel ka normaalne tagasihoidlik ning talutav lõhn, mis muudab selle kasutamise veelgi mõnusamaks. Geel on rikastatud magnoolia ekstraktiga, mis tihendab kudesid ja parandab naha  elastsust. 








Tutti Frutti Body Scrub

Oi selle kehakoorija puhul, meelitab mind kõige rohkem ligi selle lõhn! Selline magusa kommi lõhn. Lihtsalt sööks selle ära. Tegemis on siis Tutti Frutti sarja põldmuraka ja vaarika lõhnalise kehakoorijaga. Kehakoorija koorib surnud naharakke ja jätab naha siidiselt pehmeks. Ja nahk püsib pehme kauaaega! Olen väga rahul sellega, kuid koorijal on ka oma miinus. Nimelt ma väga oleksin tahtnud seda magusat lõhna ka pärast pesukorda oma nahal tunda, aga ei ole mingit lõhna. Juba pealekandmisel hakkas see lõhn vaikselt hääbuma. Sellest on muidugi väga kahju. Kuigi selle toote mõte on keha koorida, mitte keha lõhnastada, siis oleks võinud ikkagi mingi aroom jääda, aga mis seal ikka! Vähemalt teeb see toode õigesti oma tööd. Ma arvan, et just meeldiva lõhna tulemusena, leiab see kehakoorija tee paljude ostukorvi. 





Manhattan clearface puuder

Viimasena jutustan teile siis Manhattani vistrikuvastasest puudrist. No mis ma oskan öelda, minu arust see ilma jumestiskreemita nahal ilus ei jää. Ja väga ei tahaks ka eriti jumekat ja puudrit korraga kasutada. Minul jääb kuidagi puuder nahal tükki. Muidugi ei ole puudril ka ainult miinuseid. Plusse on ka paar tükki, nimelt kaotab see nahalt üleliigse läike ning peidab ebapuhtused nahapoorid neid ummistamata. Mul on selle üle hea meel, et see kompaktpuuder  ravib ebapuhtusi ja väldib uute teket. Kahju on muidugi sellest, et ma seda üksikult kanda ei saa, sest nägu jääb tükiliseks. Punnikesi puuder ka eriti ei kata. Ei teagi, kas soovitada teile seda või mitte. Eks igaüks teeb oma valiku ise, võibolla teistel on igati positiivne tagasiside. 




Kas teil on olnud kokkupuuteid nende toodetega? Ja mis on Teie arvamus nende toodete kohta?

Varsti tuleb uus postitus!

R&M

7 kommentaari:

  1. Minul on sama kompaktpuuder ning olen küll igati rahul. Jumestuskreemi ma ei kasuta, aga otse nahale kandes jätab puuder minul küll ilusa jume ning katab ka kenasti minuarust. Nii harva kui puudrit kasutan olen selle tootega küll rahul :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tore, et avaldasid oma arvamust! Võibolla viga siiski minu nahas, mul alatihti jäävad puudrid näol tükki.

      Kustuta
  2. Minul on Arbuusi-Meloni Tutti-Frutti kehakoorija.Minul siiski jääb peale pesu lõhn tunda,mitte küll tugevalt aga jääb.
    Endal on ka palju vistrikke ja punne,ning lähen kohe homme ostma seda Nivea Pure Effecti :)
    Aitäh,et seda soovitasid :)

    VastaKustuta
  3. Suur tänu sulle ka tagasiside eest! :)

    VastaKustuta
  4. Kas näo puhastamisel kasutad ka näovett või vaid puhastusgeeli?
    Plaanis on osta toode, mis tõesti ka aitaks probleemse, väga rasuse naha vastu.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Isiklikult kasutan mina ainult näopuhastusgeeli, eriti ei taha korraga enda näole tehistooteid määrida. Pigem puhasta ennem enda nägu kurgikoortega ja alles pärast seda võid kasutada geeli, kui soovi on.

      Kustuta
    2. Tänan nõu eest, soovitan nõu edasi inimesele, kel seda vaja on! :)

      Kustuta