esmaspäev, 11. august 2014

New in (Sport and Tangle Teezer)

Hei armas blogirahvas! Tänane postitust räägib põhiliselt eelmise nädala ostudest. Ma olen hakkanud viimasel ajal palju soetama spordirõivad- vanad vajavad ju väljavahetamist. Minu arust on palju vägevam teha trenni ja tegeleda spordiga, kui sul on õige varustus. Ilusad rõivad lausa kutsuvad trenni tegema. Kuna Sportlandis ja teistes spordipoodides on allahindlused, siis kasutasingi juhust ja soetasin endale need riided.



 









Nagu postituse pealkirjast näha võis, siis kavatsen teile ka jutustada Tangle Teezerist. Mina olen väga rahul! 

"Juuksepusadest vabanemiseks on Tangle Teezer loonud innovatiivsed juuksepusasid lahti harutavad professionaalsed juukseharjad. Suurbritannias välja töötatud Tangle Teezer juukseharjad muudab unikaalseks nende spetsiaalne disain ja ergonoomiline harjaste paigutus, mis on muutnud pusadest vabanemise mugavaks ja lihtsaks.  

Tangle Teezer innovatiivsed juukseharjad aitavad efektiivselt vabaneda pusadest, harutades pusad lahti õrnalt ja valutult, juukseid lõhkumata. Tangle Teezer juukseharjad sobivad kõigile juuksetüüpidele nii kuivade kui märgade juuste harjamiseks. Tangle Teezer on tõeliseks päästjaks pusadega hädas olijate jaoks ning juukseharjad sobivad hästi ka viimistlemiseks ja lõpptulemuse lihvimiseks."
 Tõesti, mina olen selle tekstiga nõus, mis seisab Salon24 Tangle Teezeri tutvustuse all. Selle harjaga on nii mõnus juukseid harjata, ilma et sa juustele haiget teeks. Varem, kui kulutasin juuste kammimisele 2-4 minutit, siis nüüd saan hakkama ka paari sekundiga. Pusasid on ka väga kerge kammida. Tavaliselt hommikul ärgates olin hädas pusade kammimisega, kuid nüüd seda muret enam pole. Lisaks olin ma ka tihti peale hommikuti kärsitu, sest pusade harjamine tavalise harjaga oli minu jaoks päris valus. 

Mina soetasin endale Salon Elite harja. Hind: 14.90€


SALON ELITE - Tangle Teezer Salon Elite on mugav ning käepärane juuksehari, mis aitab saavutada salongiliku, täiuslikult viimistletud tulemuse. See fantastiline abivahend sobib nii märgade kui ka kuivade juuste kammimiseks kõikidele juuksetüüpidele ning töötlemise käigus ei kahjusta hari juukseid. Uudne, nõgus disain muudab juukseharja käsitlemise mugavaks ning tagab juuksepusade vaba kammimistulemuse. 







Tänaseks siis kõik! :) Nautige veel viimaseid suvepäevi ja olge rõõmsad.;)




M&R









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar