teisipäev, 8. aprill 2014

Lõhnaõlid :)



Tsau!

Olen Margareth ja täna tahaksin ma rääkida läbiaegade minu lemmik lõhnaõlidest. Loodan, et teile meeldib see postitus ja ehk leiate endalegi mõne sobiva lõhnaõli :)


Britney Spears ''Midnight Fantasy'' on väga meeldiva ja magusa kommi lõhnaga, seda peale pannes tundubki nagu oleksid sa äsja hästi palju magusaid komme ära söönud. Lõhna üheks miinuseks on see, et ta ei kesta kaua. Aga võib-olla on see ainult minu meelest nii...nagu öeldakse ''Kui ei tunne lõhna enda peal, siis järelikult on see väga hea lõhn''  Ma soovitaksin kõigile seda lõhna kellele meeldivad magusate kommide lõhnad :) Osta saab I.L.U'st















Elizabeth Arden ''5th avenue'' on tugeva ja mitte nii magusa lõhnaga. See lõhn sobib ideaalselt õhtusesse aega või mõnele pidulikumale üritusele. Mina kasutan lõhna igapäevaselt ja pean jällegi ütlema, et ei tunne seda enda peal. Õnneks ei ole inimesed minu juures olekul nina krimpsutanud, seega võib järeldada, et see ei lõhna kohutavalt. Seda lõhna soovitan kõigile kellele meeldivad tugevamad ja mitte väga magusad lõhnad.
Osta saab I.L.U'st















''Elie Saab'' Le parfum on neist kolmest kõige tugevama lõhnaga, kuulub lillede-päikese-puu aroomigruppi ja tänu sellele on ta ka minu lemmik. Seda lõhna ei kasuta ma igapäevaselt, ainult pidulikel üritustel. Lõhn püsib neist kolmest kõige rohkem peal. Soovitan seda lõhna kõigile kellele meeldivad tugevad, lillelõhnaga parfüümid. Osta saab I.L.U'st.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar