neljapäev, 5. juuni 2014

TouchBeauty


Helloup! Ma olen Reti ja täna ma räägin teile näopuhastuskomplektist TouchBeauty 4 in 1 Beauty & Clean set
Nelja tarvikuga iluhoolduskomplekt on mõeldud näo sügavpuhastamiseks. Lihtne ja kiire kasutada. Üli pehme, särava ja puhta naha saavutad vähem kui 60 sekundiga. Komplektis on 4 otsikut.

Vahtkäsn: masserib, lihvib ja puhastab nägu.
Mikrokiust hari: sügavpuhastab nahka ja koorub seda õrnalt.
Latekskäsn: elavdab vereringet ja muudab naha elastseks.
Masseerimisrull: masseerib nägu ja kogu keha, parandab vereringet.

Kaasas ka hoiukarp. Mulle väga meeldib see seadeldis. Pärast näopuhastust on nahk justkui puhanud ja värske. 







Tuletan meelde, et ainult 2 jälgijat veel, et toimuks giveawayyy!! Palun kirjutage kommentaaridesse, kas te tahaksite, et see asi oleks ka giveaways? 

Ahjaaa..... Head Suvevaheaega! 3 kuud free! :)








4 kommentaari:

  1. See võiks giveawaysse kuuluda küll! :)

    lifeofgrete.blogspot.com

    VastaKustuta
  2. Tundub väga kasulik aparaat olevat. Kindlasti suurepärane rasusele, pooride poolt vallutatud näole nagu mul!

    VastaKustuta
  3. Tervist!
    Sooviks küsida, kust on see aparaat ostetud, sest oleks isegi sellest huvitatud!

    VastaKustuta
  4. Tere ,
    kust saab seda osta ? :)

    VastaKustuta